
این روز ها شاهد بسامد واژه رشد اقتصادی در نوشته ها و کلام دولتمردان می باشیم.رئیس جمهور چندروز پیش گفت: دولت یازدهم توانسته است رشد اقتصادی را از منفی6/8 درصد به 4/4 درصد برساند. بهطور کلی رشد اقتصادی یعنی بزرگ شدن اقتصاد یک کشور در اثر سرمایه گذاری ورشد تولید. و این مهم انجام نمی گیرد مگر در افزایش نهاده های تولید و همچنین پارامتر مهمتری همچون بهره وری. بیشترین رشد اقتصادی در یکصد سال گذشته مربوط است به دهه 40 شمسی که برابر با11/9 گزارش شده است. دراین دهه رشد سریع سرمایه گذاری در صنعت و ساختمان...
ادامه مطلب